پکیج مبحثی تعادل المپیاد شیمی

میدونی اصلا تعادل توی شیمی یعنی چی؟ یعنی واکنش‌هایی که هیچ وقتت به طور کامل انجام نمیشن و از یه جایی به بعد دیگه واکنش پیشرفتی نمیکنه که ما به اصطلاح میگیم سرعت واکنش رفت و برگشت با هم برابر شده و خب طبیعیه که سینتیک شیمیایی رو برای این مبحث باید خوب بلد باشید و تعادل شیمیایی هم در دنیای واقعی و صنعت و هم در المپیاد شیمی خیلی پرکاربرده و توی مباحث دیگه مثل اسید باز و محلول‌ها هم کلی از مباحث تعادلی استفاده میشه. خب بریم ببینیم این پکیج تعادل چی برامون داره.

مدرس : دکتر محمد زرگرپور - دکتر پیمان میرقادری - دکتر سیاوش متقی - استاد محسن صابری‌فر
تعداد فصل ها : ۲ فصل
تعادل

قیمت اصلی 1,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 900,000 تومان است.

مشخصات دوره

خب همونطور که بهت گفتیم مبحث تعادل از اون مباحث پیش‌نیاز و پرکاربرده و خیلی برامون مهمه. توی این پکیج قراره در کنار یادگیری مفاهیم تعادل در کنار برترین اساتید المپیاد شیمی ایران کلی سوال متنوع و چالشی حل کنیم تا مطمئن بشیم که دیگه این بخش رو فول فولیم. تازه اونایی که پکیج‌ها و کلاس‌های ما بودن میدونن همیشه ما چند تا نکته خفن داریم که این پکیج هم قراره کلی نکته یاد بگیری تا بهتر بتونی از پس سوال‌های این بخش بر بیای پس اگه مدال طلای المپیاد شیمی میخوای پکیج‌های طلایی‌ها بهترین چیزه!

سرفصل ها

فصل : مبتدی

مدرس : دکتر محمد زرگرپور - استاد محسن صابری‌فر

۲۰ جلسه

فصل : پیشرفته

مدرس : دکتر محمد زرگرپور - دکتر پیمان میرقادری - دکتر سیاوش متقی - استاد محسن صابری‌فر

۲۰ جلسه

اساتید

محمد زرگرپور

دکتر محمد زرگرپور

پیمان میرقادری

دکتر پیمان میرقادری

سیاوش متقی

دکتر سیاوش متقی

استاد محسن صابری‌فر

سوالات متداول

خب دو تا پیشنهاد داریم برات اگه هشتمی یا نهمی هستی میتونی با کتاب‌های شیمی نظام قدیم دبیرستان شروع کنی اما اگر دیرتر شروع کردی میتونی با کتاب شیمی عمومی بخش تعادل استارت بزنی فقط حواست باشه قبلش باید سینتیک شیمیایی رو بلد باشی

پرسش و پاسخ

دوره های مرتبط

فرم درخواست مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد